Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع
Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع

به یاد ماندنی ترین بیست عمر!!!

تازه وارد مقطع جدید تحصیلی شده بودم
سال اول دبیرستان ورشته ی علوم انسانی
تو دوره ی ما ؛ ازهمان پایه اول تعیین رشته میکردیم 
ومن به خاطرعلاقه رشته علوم انسانی را انتخاب کرده بودم 
همه درسها رو دوست داشتم اما از همون جلسه اول به شیمی خیلی علاقه مند شدم 
آخه جلسه اول ؛ دبیر شیمی سرکلاس اومدن 
خیلی باانرژی و مهربون با صدایی بلند ورسا وچهره ای خندان 
همون جلسه اول بعد از معارفه شروع کردن به تدریس 
و بعد هم گفتن کی درس رو یادگرفته؟!
من که خیلی مشتاق درس بودم بلند شدم ودرس رو توضیح دادم 
ایشون ازمن تشکرکردن اما نمره ای درکارنبود!!
جلسه دوم وقتی معلممون اومدن ؛ فکر می کنین اولین کاری که
انجام دادن چی بود؟؟!
اگه نتونستین حدس بزنین حق دارین چون ما هم فکرش رو نمی کردیم!!
فوری وبی مقدمه یه نگاهی به من کردن وگفتن : 
خانم  ........... شما اسمت و فامیلت این بود دیگه؟؟!!
با گفتن بله  تصدیقش کردم وبا نگاهم این هوش وحواس رو تحسین نمودم
بعدش دفتر کلاس رو باز کردن وگفتن اینم یه بیست به خاطر جلسه ی قبل!!!
به وجد اومده بودم!
هنوز مزه ی شیرین اون بیست رو حس میکنم و هیچ بیستی تا حالا جای
اونو برام نگرفته!


نظرات 5 + ارسال نظر
ثنـــــــای دوست داشتنی جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 19:22

دوست عزیزم خییییییییییییلی ممنوووووووونم بابت هدیه زیبا و گلهای قشنگتون ، یک دنیا ممنون:

خواهش میکنم عزیزم ناقابله!!!

ثنـــــای دوست داشتنی پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 22:07

سلام ماه بانوی عزیزم ،ماشالله به این همه استعداد ، البته مشخصه که شما در دوران تحصیلتون شاگرد منظم و زرنگ و با هوشی بودید و این قابل تحسینه ، از خوندن خاطرات زیباتون لذت می برم راستی عزیزم ببخشید اگه دیر اومدم ، آخه درگیر کارای تولد مهلاجون بودم

سلام ممنونم دوست مهربونم
تولد مهلای نازنین هم مبارکه
ان شاالله سالهای سال سالم و سرحال درکنارشما زنده باشن
اینم کادوی تولد!!
ناقابله !!!::

مهناز پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 15:46

شرمندم میکنید

اواااااااااا!!!!!!
مگه میشه به بهترین دوستم سرنزنم؟؟!!

ممنونم
حضورت باعث خوشحالی ودلگرمیه

مهناز پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 14:30

کاش من هنوزم از معلمم بیست بگیرم!

بیست های درس های اون موقع، همون موقع ارزش داشت! اما اگه هنوزم معلمم بهم بیست بدن، یعنی هنوز ازم راضیند!
واین خیلی مهم تر وباارزش تره!

من که فکر می کنم شما نازنین همیشه نمره تون بیسته!!!

مهناز پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 14:21

اما من تونستم حدس بزنم!!!


معلم ها خیلی ماهن به خدا و کاراشون خیلی جالبه!

من سال اول دبیرستان از همون اول جذب معلم دین و زندگیم شدم!!
ایشون از همون روز اول زیبا و دلنشین صحبت میکردن
و من هنوز عاشق صحبت هاشونم

شما که خیلی باهوشین
اما خیلی جالبه که من با یک تیر دونشون میزنم!!!
خواننده های عزیز هم با خاطرات من آشنا میشن هم با خاطرات شما
درهر صورت لطف میکنین که هم بهم سرمی زنین هم نظرمیدین
منتظرتون هستم:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد