Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع
Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع

آلبوم دل!

آلبوم دل!!

دنیای تصاویر دنیای عجیب و غریبی ست !
یکی از عجایبش اینه که خاطرات آدمارو برای روز مبادا ذخیره می کنه!
وقتی دلتنگ میشیم!
وقتی دلمون هوای اونایی رو میکنه که دوستش داری اما یا ازشون دوریم یا 
دیگه از نعمت وجودشون محرومیم!!
وقتی بغض داریم ونمی تونیم ، بباریم!
بادیدن چند تا عکس خاطرات تجدید میشه ودلتنگی ها کمی مهربان تر !!
الان حال وهوای من همون طوریه!
عکسی از قدیما دلموراهی چندین سال قبل کرد!
ومنو دوباره به هفتگل منتقل کرد، البته فقط خیالم رو!
انگار همین دیروز بود !
٢٢ بهمن رو میگم ! بعد از پیروزی انقلاب بازار عکس گرم بود !
برا این که از این قافله عقب نمونم چادرم روسرم کردم .
چادری با زمینه ی کرم و طرح های کوچیک قهو ه ای!
من وسط بودم ویک طرفم خواهرم که برادرکوچیکمو بغل کرده بودن،
با افتخارتصویر امام رو به دست گرفتم و با دوستان وبچه های محل روبروی خونه مون
نشستیم وبرادرم از ما عکس گرفتن!
صداونور فلش دوربین رو الان هم حس می کنم !
هم چنین حضورمهربانانه ی دوستان را !
عکسی درقاب آلبوم ویادی در آلبوم دل!!

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:09

ببخشیدا !!! اما یه سوال برام پیش اومد؟؟!!!
شما وسط بودید، یک طرف خواهرتون، اون طرف کی بووووووووووود؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

دوستای دیگم!!!!!!!بدجنس:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد