Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع
Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع

دوستم مینا

دوستم مینا

گوشه ی حیاط مدرسه نشسته بود و زارزار گریه می کرد !
خودش هم می دونست چقدر دوستش دارم!
هم کلاسی بودیم..
سال سوم ابتدایی!
دختری خوش قلب ومهربون !
کمی دور و برش پلکیدم!
هی نازش کردم!
قربون صدقه ش رفتم!
فایده ای نداشت!
شروع کردم براش شعر بازی معروف اون دوره رو خوندم:
دختره اینجا نشسته.   گریه می کنه      افتخار من        از برای من .............
دور وبرم شلوغ شده بود 
دوستای دیگه هم اومده بودن تا از ماجرا باخبربشن!
کم کم دایره ای دورمینا تشکیل شد وهمه با هم شروع به خوندن کردن : 
دختره اینجا نشسته.   گریه می کنه      افتخار من        از برای من .............
وای که چقدر مینا جون من سمج بود!
از اول صبح که حالش خوب بود!
دیگه نا امید شده بودم!
با این که خیلی لاغر واستخوانی بود ولی زورش زیادبود!
صورت قشنگش رو لای دستاش قایم کرده بود و سرش رو روی 
زانوش گذاشته بودو بلند گریه می کرد !
کلافه شده بودم و غرغر کنان داشتم می رفتم سرکلاس که 
یهو مینا پرید جلوموو گفت :
آخی ! ناراحتت کردم ؟! 
ببخش منو! می خواستم ببینم چقدر منو دوست داری؟!!!
یه کمی دلخورشده بودم ولی از این دوست خوبم اصلا مشکلی نداشته
 والکی گریه می کرد، دلم آروم شد 
دستاشو تو دستم فشردم و با خنده ای از ته دل گفتم:
خیلی لوسی!
من که داشتم دق می کردم!
اما عیب نداره هم علاقه منو کشف کردی وهم استعداد خودت رو!!
نذاشتم چیزی بگه 
ادامه دادم : خوب بلدی فیلم بازی کنی ناقلا!!
ولی این دفعه کمبود محبت آوردی مثل آدم بهم بگو!!
......
نمی دونم اون روز واقعامینا چرا اون کارو کرد؟
ولی حالا که فکر می کنم به این نتیجه میرسم که ما آدما تشنه محبتیم!
زندگی مون با همین دوستی ها شیرین میشه !
واین که هنر. ابراز دوستی از خود دوستی بزرگتره!
پس راحت به اونایی که دوستشون داریم بگیم:

                            *** دوستت دارم ***
نظرات 2 + ارسال نظر
مهناز پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 21:31

نه خیر!!!

با شما دوست عزیز و نازنینم!!! ماه بانو جون

واقعا؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
جای بعضی ها خالی!!!!!!!!::::


اما خودمو نیم جذبه هم بهت میاد!!!

مهناز پنج‌شنبه 24 بهمن 1392 ساعت 20:12

دوستت دارم...
خییییللللی دوستت دااااااااااااااررررررررررررم

الان با کی بودی؟؟!!!
با مینا جون ؟!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد