Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع
Bale-khiyal

Bale-khiyal

خاطره نویسی با نام مستعار ماه بانو/هرنوع کپی ممنوع

خدا عاشق ترین معلم!!

 
به نام او که فراموش کنندگانش همیشه تنهایند
 
باغبانم !
 
درمیان گلهای تو روزگارمی گذرانم بی آن که خود ازعطرورنگ وبوی آنان رنگ بگیرم!
 
بی هرگونه زینت!
 
بی هرپیرایه!
 
زینتم تنها گلهای باغ توست که تو ای مهربان برای تسلای من !
 
آنان را به نام من ثبت نموده ای!
 
حال آن که ......................
 
نیاز به شرح وبیان نیست
 
ای گل پرور بی نام ونشان !
 
ای بی ریاترین آموزگارجهان !
 
ای خداوندگار!
 
عاشقانه و جانانه سپاس!

نظرات 55 + ارسال نظر

باسلام وعرض ادب خدمت شما
نبادل لینک یکی از کلیدی ترین چیزهای است که می تواند امار بازدید وبلاگ شمارا بالا ببرد و رتبه شما را در الکسا بیشتر کند
در صورت تمایل در یکی از پست های وبلاگ من اعلام کنید
متشکرم تاریخ تاسیس وبلاگ 16 روز قبل است
وبلاگ علمی آموزشی ماه آبی
http://mahabi.blogsky.com
alimilani0011@gmail.com

مهربانی ها پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 21:55

غم مخور، ایام هجران رو به پایان می رود
این خماری از سر ما می گساران می رود
پرده را از روی ماه خویش، بالا می زند
غمزه را سر می دهد، غم از دل و جان می رود
بلبل اندر شاخسار گل هویدا می شود
زاغ با صد شرمساری از گلستان می رود
محفل از نور رخ او نورافشان می شود
هر چه غیر از ذکر یار، از یاد رندان می رود
ابرها از نور خورشید رخش پنهان می شوند
پرده از رخسار آن سرو خرامان می رود
وعده دیدار نزدیک است، یاران مژده باد
روز وصلش می رسد، ایام هجران می رود

«حضرت امام خمینی (ره)»

سلام وتشکرازحضورگرمتون

مهربانی ها جمعه 19 دی 1393 ساعت 12:52

یک مشرق نمایان شد دو خورشید جهان آرا
که رخت نور پوشاندند بر تن آسمان ها را
دو مرآت جمال حق دو دریای کمال حق
دو نور لایزال حق دو شمع جمع محفل ها
دو وجه الله ربانی دو سر الله سبحانی
دو رخسار سماواتی دو انسان خدا سیما
عیدتون مبارک

مهربانی ها چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 00:28

آسمان رنگ خدا گشت بیا در بزنیم

باغ خورشید پر از چلچله ها گشت بیا سر بزنیم

فصل مهمان شدن پنجره ها یادت هست

پشت در جای غربیست بیا در بزنیم

یک نفر باز مرا در خود من می خواند

پر پرواز نداریم که پرپر بزنیم

باز از مزرعه بوی علف می شنوم

جای پروانه چه خالیست بیا پر بزنیم
سلام دوست خوبم
ایام زمستانیتون پرفروغ و تابان

مهناز پنج‌شنبه 11 دی 1393 ساعت 10:52

روزگارت رنگ عشق
سالیانت پر فروغ
غصه باشد از تو دور
زنده باشی تا ظهور

سالروز آغاز امامت یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود بر منتظران ظهورش مبارک

سلامتی و فرج آقا صلوات

مهناز یکشنبه 9 آذر 1393 ساعت 22:26

سلام عزیزدلم.
خب دیراومدید!
دلتنگتون شدم

سلام عزیزم
ممنون منم دلم برات ونظرات قشنگت تنگ شده بود

مهناز جمعه 7 آذر 1393 ساعت 12:59

♥ وقــتی نیستـــی..!!♥

♥به قــول یکی..♥

♥یک جوریم....یکــ جـــور نا جــور......!!♥

♥دلــــــــم..!! ♥

♥خب دلـــ است دیگــر .. دســت خودم کــه نیستــ..♥

♥تنگ میشود برایـــت..!!♥




عزیزم!
عزیزدلم!
عزیزترازجونم!

دلم براتون تنگ شدههههههههههه......

سلااام مهناز جونم
خیلی ممنونم
بازم اومدم. که!!

مهربانی ها چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 13:07

اما
با این همه
تقصیر من نبود
که با این همه...
با این همه امید قبولی
در امتحان سادهْ تو رد شدم
اصلاً نه تو ، نه من!
تقصیر هیچ کس نیست
از خوبی تو بود
که من
بد شدم!
قیصر امین پور
سلام ماه بانوی عزیز
روزهای پاییزیتون پر فروغ!

سلام برشما که با پیامهای قشنگتون همیشه روحیه میگیرم

روزهای پاییزی شما هم زیبا ورنگارنگ به زیبایی طبیعت خدا

شهاب الدین شنبه 24 آبان 1393 ساعت 23:22

سلام و عرض ادب!
نمیدونم بلاگ اسکای قاطی کرده یا نت من مشکل پیدا کرده نمیتونم مطلبم جدیدتون رو ببینم.
مدتی پیش تو قسمت خبرنامه،آدرس وب شما رو وارد کردم تا هر وقت مطلب جدیدی نوشتید بی نصیب نمونیم و امشب هم برام پیغام به روز شدن وبلاگتون ثبت شده بود!
شاید هم که بلاگ اسکای هم مثه ما دلتنگ نوشته های باصفاتون شده،اینجوری بروز داده.
ارادتمند همیشگی تون هستیم من و نرگس جان.
ما رو از دعای خیر فراموش نکنید

سلام
ممنون
شرمنده وممنون از لطف شما ونرگس خانوم
محتاج دعا

Bn یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 07:46 http://mehrabaniha.blogsky.com

سلام دوست خوبم
وجودت چون گل مریم...
ملاحت کلامت از لطافت گل و صلابت سخنت ،از استواری کوه سرچشمه گرفته .. روح انسانیتت ،فرشته ات کرده و وفای دلت ،جاودانگی ات داده .....
به دوستی با شما مینازم بنده ی خوب خدا!

سلاااام دوست خوبم
ممنونم از لطفتون
ان شاالله حاجت تون روا باشه

شهاب الدین سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 07:13

سلام علیکم.
حالتون چطوره؟رفع کسالت شده ان شاالله؟
همین الان آمدم مطلبی رو بنویسم که پیامتون رو دیدم.خیلی خوشحال شدم از دیدن اسمتون.بفرمایید..خواهش میکنم..

سلام ممنونم
خوبم به لطف خدا ودعای دوستان
متشکرم

مامی آتریسا جون دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 17:03 http://atrisa.rozblog.com

سلام ماه بانوی عزیزم ، عکس آتریسا جون رو واسه مسابقه گذاشتم ممنون میشم به این آدرس بیای و رای بدی عزیزم
http://okno.ir/index.php?route=information/pictures24
خوشحال میشیم از حضور گرمتون

سلام عزیزم
اگه دیر نشده باشه میام
ممنون از حضورتون

ثنـــــای دوست داشتنی دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 23:33

عید فطر آمد و ماه رمضان گشت تمام
بر شما همسفران سفر روزه سلام
روزه هاتان همه در پیش خداوند قبول
روزگار خوشتان مظهر توفیق مدام

سلاااام عزیزم، طاات و عباداتتون قبول!
خوبید عزیزم؟
فرا رسیدن عید بزرگ بندگی رو خدمتتون تبریک عرض می کنم و امیدوارم که زودتر خوب بشید


خداوندا اگر داری بنای دادن عیدی
منور کن جهانی به دیدن حضرت مهدی(عج)...

سلاااام بر دوست خوبم الهه خانوم
به لطف خدا ودعای دوستان بهترم
الحمدلله
ان شاالله شما وخانواده ی محترمتون به ویژه ثنا جون ومهلا خانوم خوب باشن
متشکرم از حضور ومهربونی تون عزیزم

ثنـــــای دوست داشتنی دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 18:45

گاهی اوقات یاد بعضی ها
ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند
چقدر زیباست این لبخندها
و چه دوست داشتنی اند این بعضی ها

ســــــلاااااااااام عزیزززززززم!
روزه و نمازاتون قبول!
ماه بانو جون بهترین ان شاءالله؟؟؟
خیلی دلتنگتون بودم ،
امیدوارم که زودتر حالتون خوب بشه و با سلامتی عازم سفر بشید...
التماس دعا....

سلااام الهه خانوم عزیزم

قبول حق
الحمدلله باید دوره درمانم طی بشه
منم خیلی دلتنگ شمام
متشکرم عزیزم
نیازمند دعا

ثنـــــای دوست داشتنی پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 19:20

تا زمانی که دلم پیش خدا پر نکشد
تا زمانی که اجل خط و نشانی نکشد
دارمت دوست به حدی که خدا می داند
راز این قصه، فقط باد صبا می داند...

ســـلام ماه بانوی نازنیـــــــنم! خوب هستین عزیزم؟
نماز ، روزه هاتون قبول!
خییییییلی دلم براتون تنگ شده بود
گفتم بیام یه عرض ادبی کنم
ارادتمند تونم
توی این روزها و شبهای عزیز و متبرک ازتون التماس دعا دارم

سلام دوست مهربونم
الحمدلله رب العالمین علی کل حال
نماز وروزه های شما هم قبول باشه الهی
منم خیلی دوستتون دارم ودلتنگتون هستم
دخترای گلم خوبن؟
از مهلا جون به خصوص التماس دعا دارم
لحظه هاتون پراز حضورخدا

Kh سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:56

سلام
طاعات قبول
التماس دعا

Bn سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 00:46 http://mehrabaniha.blogsky.com

برایت ارزو دارم
که چشمانت اگر تر شد
به شوق ارزو باشد
نه تکرار غم دیروز

ممنونم دوست خوبم بابت دعا تون
دعاگوی تان هستم

ثنــــای دوست داشتنی شنبه 7 تیر 1393 ساعت 11:19

ماه مبارک آمد، ای دوستان بشارت
کز سوی دوست ما را هر دم رسد اشارت
آمد نوید رحمت، ای دل ز خواب برخیز
باشد که باقی عمر، جبران شود خسارت

سلام ماه بانوی عزیــززززم! روز قشنگتون به خیر!
حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و غفران
بر شما مبــــاااارک

ماه رمضان شد، مى و میخانه بر افتاد
عشق و طرب و باده، به وقت ‏سحر افتاد
افطار به مى کرد برم پیر خرابات
گفتم که تو را روزه، به برگ و ثمر افتاد
با باده، وضو گیر که در مذهب رندان
در حضرت حق این عملت ‏بارور افتاد
سلام الهه خانوم عزیزم
وقت شما هم به خیر
ممنونم
التماس دعا

kh شنبه 7 تیر 1393 ساعت 09:41

شـــهــر رمــضـــان الـــــذی انـــــزل فـــیــــه الــــقــــــــرآن

____ ____ ___

در خلوت شب ز حــق صـدا می آید / از عطر سحر بوی خدا می آید

با گوش دگر شنو به غوغای سکوت / کز مرغ شب ، آواز دعا می آید . . .

____ _____ ______ _____

اللهم عجل لولیک الفرج

التماس دعا

خدایا لایقم کن تا به شهرالله تو قدم بگذارم
اللهم عجل لولیّک الفرج

مهناز شنبه 31 خرداد 1393 ساعت 17:12

سلام
به به الهه خانم خوش مسافرت!!!!
فقط هم به شما خبر میدن!
خدا شانس بده! از همه دیرتر اومدید، و ازهمه زودتر وبیشتر صمیمی شدید!
عیب نداره! ما هم خدایی داریم!

من قول میدم ما جاشون رو پر کنیم هرچند که به پای ایشون نمیرسیم! اما ایشون هم قول بدن به جای ما هم برن مسافرت یه کم!!!!
به خصوص یه زیارت امام رضا به نیابت همه مون!!!!

سلام
مهنازجون
چی شده باز به قول خانوم معلم. آبانی. شدی ها!!!!

ثنــــای دوست داشتنی جمعه 30 خرداد 1393 ساعت 10:56

سلام عزیزم! خوب هستین؟
ببخشید ، باز یه چند روزی نیستم،دوستان به جای من به کلبه با صفاتون سر می زنند و جای خالی من رو سبز نگه می دارن تا برگردم...
پس تا اون موقع به خدای بزرگ و مهربون می سپارمتون

سلام الهه خانوم عزیز ممنونم
سفرتون به خیر وخوشی و خدا نگهدارتون

[ بدون نام ] شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 23:17 http://mehrabaniha.blogsky.com

الهی نصیرمان باش، تا بصیر گردیم / بصیرمان کن، تا از مسیر بر نگردیم،
و آزادمان کن تا اسیر نگردیم . . .

سلام
زیبا وتأمل برانگیز بود ممنون از حضورتون همکار عزیز ودوست خوبم

ثنـــای دوست داشتنی پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 22:16

امشب از مفهوم مستی جرعه ای سر می کشم
فکر دیدار تو را تا مرز باور می کشم
ای نگاهت سبز، ای سرچشمه آئینه ها
گر بیایی با تو از پاییزها پر می کشم
خوب من! با هم قراری داشتیم آدینه ها
سالها طرح نمی آیی به دفتر می کشم
من به قربان قدمهایت، تو برگرد و ببین
جای قربانی گلویم را به خنجر می کشم
قصه پرواز تو در آسمان پیچیده است
باز امشب در هوایت بی نشان پر می کشم

سلام ماه بانوی نازنیــــــنم!
شب زیباتون به خیر و شادی!
عید نیمه شعبان هزاران بار بر شما مبـــــاااارک

می گویند از این ستون تا اون ستون فرج است
آقا عمری است که تمام ستون ها را گز کرده ام
پس چرا نمی آیی؟؟؟؟؟؟؟؟

سلااااام الهه خانوم عزیزم
شب شما هم به خیر
شعرقشنگتون دلمو هوایی کردا!!
ممنونم
عیدتون مبارک

امیر محمد دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 22:33 http://www.daryadel86.loxblog.com

سلام لینکتون کردم لینکم کنیدمن برادر فاطیما(بی دریغ باش مثل باران)هستم

سلام ممنونم

ثنـــای دوست داشتنی دوشنبه 19 خرداد 1393 ساعت 12:14

یکی می گفت از گل بهتر است او
شبیه حضرت پیغمبر است او
علی مرتضی آمد به میدان
ولی نه!نه! علی اکبر است او
میلاد سرور جوانان عالم،حضرت علی اکبر (ع) مبارک

سلام ماه بانوی عــــزیززززم! عیدتون مبـــــاااارک!
خییییییلی دلم براتون تنگ شده بود، می بوسمتون عزیزم...

سلام
چه عجب الهه خانوم عزیزم
این روز قشنگ رو به شما هم تبریک میگم
دل منم براتون یه ذره شده بود
ممنونم

عاشق جمعه 16 خرداد 1393 ساعت 17:36 http://jmp.blogsky.com

دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

سلام
چشم بهتون سر میزنم
ممنون از حضورتون

مهناز سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 11:50

فکرکنم بازگمنام موندم!!!
یادم رفت اسمم رو بنویسم!!
شعر رو من فرستادم

ممنونم
متوجه شدم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 خرداد 1393 ساعت 11:49

ای عترت پاک پیمبر
ای شیعه زهرا و حیـدر
شادی نمائید شد عید میلاد
آمد به دنیا امام سجّاد



امروز دل اهل ولایت شاد است
میلاد سعید اشرف ایجاد است
آن قدر به درگاه خدا کرد سجود
معروف از آن به سید سجاداست



میلاد سید الساجدین(ع) مبارک باد

سلام عزیزم
*******عیدتون ستاره بارون*******

سلام
ممنونم
مهناز جونی دیگه؟!!
شعرات هم خیلی قشنگه!
عیدت هم مبارک

ثنـــای دوست داشتنی یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 23:02

میلاد مسعود اباالفضل جوان است
هنگام شادی و سرور شیعیان است
از دامن ام البنین ماهی عیان است
کز روی وی شرمنده ماه آسمان است

ســـلام عزیزم، شبتون به خیر!
میلاد حضرت اباالفضل بر شما مبارک

سلام الهه خانوم عزیز ومهربون
عید شما هم مبارک
ان شاالله به زودی زود زیارت مزارشون نصیبتون بشه!
امشب شب میلاد علمدار حسین است
میلاد علمداروفادارحسین است

مهناز یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 19:22

السلام علیک یا اباالفضل ع

منم محتاج باران عطایت
سر و جانم فدای چشم هایت
علمدار سپاه کربلایی
گل ام البنین جانم فدایت
شب میلادت ای ساقیّ حیدر
منم محتاج یک لحظه دعایت
همه هستی فدای لحظه های
لالایی خواندن مادر برایت
براتی را تصدّق کن بیایم
به پابوس حریم کربلایت
نمی دانی چگونه مرغ روحم
شده مجنون ایوان طلایت؟
دو دست ناز تو در روز محشر
خدا داند بُود ما را کفایت
بیا یاابن الحسن در ماه شعبان
میان هر دو چشمم خاک پایت

-----------------------------------------------------

اصغر چرمی


سلام
عید ولادت حضرت ابوالفضل العباس مبااااررررک
التماس دعا...

سلام
دوست مهربون وباوفا
عیدشما هم مبارک
ممنونم عزیزم

ثنـــای دوست داشتنی شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 23:01

میلاد حسین نوگل زهرا شده امشب
گیتی ز رخش طور تجلا شده امشب
ده مژده ی جانبخش به عالم ز قدومش
زیرا که در رحمت حق وا شده امشب

ســـــلام ماه بانوی مهـــربونم!
شب قشنگتون به خیر و شادی!
عیــد میلاد امام حسین(ع) بر شما مبارک

سلام الهه جونم دوست خوبم
شب به خیر
عید شماهم مبارک
التماس دعا دراین شب میلاد مولا حسین علیه السلام

مهناز شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 20:34

فاطمه آورده فرزندی که در قدر و جلال
هم محمد هم امیرالمؤمنین هم مجتباست
چشم ثاراللهیان روشن به میلاد حسین
کام حزب اللهیان شیرین که این عید خداست

ولادت امام حسین (ع) بر شما مبارک


سلام عزیزمهربونم
عیدتون مبااااررررک

صفا گرفته دلم از صفای ثارالله
نوای مرغ دلم در نوای ثارلله
زصبح روز ولادت نه صبح روز ازل
پریده مرغ دلم در هوای ثارالله
سلام شب به خیر مهناز جون
ممنونم عیدشما هم مبارک

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 00:17 http://www.mehrabaniha.blogsky.com

خدای من...
کنارم که نیستی
در روشنایی روز گم می شوم ...
از فرط تاریکی شب کور می شوم...
نه خودم ... قلبم کور میشود
و گم می کنم راه خوبی ها را...
نگاهم کن مهربانم...
که نگاهت را...
به عالمی نمی فروشم!

دلم قرص قرص است وقتی یاد تو مسکّن دردهای من است!!
یارب!
سلام دوست عزیز
ممنونم از حضورتون

مهناز سه‌شنبه 6 خرداد 1393 ساعت 10:43

* * * * * * عید مبعث مبارک باد * * * * * *

از بعثت او جهان جوان شد /
گیتى چو بهشت جاودان شد/
خوشبخت کسى کز امت اوست /
در سایه دین و رحمت اوست/
با بعثت آن نبى مرسل /
بتخانه به کعبه شد مبدل‏/
این عید به اهل دین مبارک /
بر جمله ی مسلمین مبارک . . .

* * * * * * عید مبعث مبارک باد * * * * * *

افراشت لوا، رسول امجد امروز /
بر مسند دین نشست احمد، امروز/
از بهر هدایت بشر صادر شد /
فرمان رسالت محمد، امروز/

اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

* * * * * * عید مبعث مبارک باد * * * * * *


سلاااااام نازنینم
عیدتون مبااارررک

سلام مهناز جون عزیز
عید شما هم مبارک

فاطیما پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 13:22 http://www.barf78.loxblog.com

سلام من به غیر از بی دریغ باش مل باران یه وبلاگ دیگه دارم که آدرسشو داخل اطلاعات نظر گذاشتم لینکم کنید لینکتون کردم بهم سر بزنید

فاطیما پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 13:20 http://www.barf78.loxblog.com

سلام من به غیر از بی دریغ باش مثل باران یه وبلاگ دیگه هم دارم که ادرسشو داخل اطلاعات وبلاگم گذاشتم لینکتون کردم لینکم کنید و بهم سر بزنید

شهاب الدین چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 12:29

سلام ماه بانو خانم..تسلیت عرض میکنم شهادت مظلومانه حضرت زهرا ا سلام الله علیها را خدمتتون..

سلام
ممنونم
با عرض تسلیت این ایام

فاطیما شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 22:15

سلام مرسی که منو لینک کردید از مطالب خوبتون مچکرم

سلام
خواهش میکنم
منم از حضورتون متشکرم

فاطیما دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 16:53 http://yare78.loxblog.com

سلام لینکم که نکردید

سلام
ببخشید
براتون نظرگذاشتم ولی ارسال نشد
الان چشم

فاطیما یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 14:11 http://yare78.loxblog.com

سلام به وبلاگم سر بزنید لینکتون کردم لینکم کنید وبلاگ زیبایی دارید:

سلام ممنونم چشم

هستی سه‌شنبه 20 اسفند 1392 ساعت 07:03

ﺳﻠﺎﻡ ﺑﺮ ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻮﻱ ﻣﻬﺮﺑﺎﻥ .
ﻋﺰﻳﺰﻡ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻛﻪ ﻗﺪﻡ ﺭﻧﺠﻪ ﻛﺮﺩﻱ و ﺑﻪ ﻣﻦ ﺳﺮ زدى

سلام عزیزم
خواهش میکنم
از آشنایی با شماخوشحالم

آتریسا جون شنبه 10 اسفند 1392 ساعت 12:47

خاله به جشن دندونیم بیاین خوشحال میشم

سلام خاله جون
مبارکه
حتما

kh یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 17:54 http://www.yajbaklhshiyan1.loxblog.com

مامی آتریسا جون یکشنبه 4 اسفند 1392 ساعت 15:41

سلام ماه بانوی عزیز خیلی خوشحال شدم به وب آتریسا کوچولوی من اومدین وب زیباتون رو لینک کردم تا بیشتر بهتون سر بزنم، خوشحال میشم باز هم به ما سر بزنین

سارا شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 16:29 http://www.sajadiyeh4.loxblog.com

زیبابود

سارا پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 22:02 http://www.sajadiyeh4.loxblog.com

زیبا بود خیییلییی

خاله کتی پنج‌شنبه 1 اسفند 1392 ساعت 12:03

ماه بانو جونم ممنونم.شما هم لینک شدی

ممنونم خاله کتی جونم

خاله کتی چهارشنبه 30 بهمن 1392 ساعت 17:15 http://cati-kitchen.persianblog.ir/

سلام ماه بانوی عزیز.خوبین؟من از طریق وبلاگ خاطرات من و عماد اومدم وبتون.البته نرگس بانو نویسنده ی اون وبلاگ شما رو به من معرفی کردن.از خوندن مطالبتون واقعا لذت بردم.شیوه ی نوشتاریتون و همینطور خاطراتتون واقعا قشنگ و دلنشینه...
خوشحال میشم همدیگه رو لینک کنیم.اگه مایل بودین بهم خبر بدین.
با تشکر...کتی

سلام برخاله کتی نازنین
ازحضورتون ممنونم باکمال میل!!
مقدمتون گل بارون

حدادیان شنبه 26 بهمن 1392 ساعت 13:59

دوست خوبم سلام . وبلاگ خوبی داری . ممنون که منو دعوت کردی .... سپاس

سلام ممنونم که تشریف آوردین

نرگس دوشنبه 21 بهمن 1392 ساعت 11:25

سلام خانمی..این چه حرفیه..چه زحمتی...مشکل چیه؟بفرمایید شاید بتونم کمک کنم..

سلام
مشکلم کپی ممنوعه !!
کدهارو هم وارد می کنم جواب نمیده!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد